Mors dag!

2011-05-29 16:36:36
0 kommentarer
Idag, för er som missat det, är det mors dag! Jag är inte hemma så kan inte skämma bort min älskade mamma, men det kommer på onsdag när jag åker hem igen. Jag har iallafall försökt visat lite uppskattning och skrivit några gulliga ord till henne på Facebook.

För tillfället ligger jag i sängen med Freddie och leker med iPad:en medans Freddieboi tittar på Sherlock Holmes på Canal+ Action! Vi kom ganska nyligen hem från affären då han köpte blommor, choklad och lotter till sin mamma. Hehe. :) Håller på och tjatar på han att han ska hjälpa till med maten, vi får se om jag lyckas......

Och justja! Jag måste få ursäkta att det inte blir några bilder, jag har inte ännu upptäckt hur man gör. Blond tjej, jag vet! ;) Men hursom, puss!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: