Summerlovin'

2010-06-23 15:54:42
0 kommentarer
Härligt väder idag! Idag har jag:
»  Solat/sovit på en inglasad balkong «
» Ätit en hamburgare i skuggan «
» Fått veta att jag ska vara hund-/kattvakt måndag till torsdag «
» Gått upp tidigt! «

Och om ett tag så skall jag och Freddie åka ut och handla med hans bror, blir en sväng till ÖoB för att köpa foder till hamstern - han som rymmer - och kanske lite hygiensaker. Imorgon åker vi (jag och Freddie) hem till mig, och stannar i några dagar, för som sagt så ska vi vara katt-/hundvakt en del av nästa vecka. :} Men det kommer bli mysigt, han har aldrig firat midsommar med min släkt innan, eftersom han har fyllt år alla gånger - nu hade jag tur att midsommar är den 25 iår. ♥

Jag har funderat i några dagar på om jag ska lägga ut mina betyg här på bloggen, för att kunna jämföra med mina betyg nästa år, så det kanske kommer upp något om det senare idag, får se hur det blir. :} Nu blir det iallafall att rensa datorn lite snabbt, och sticka ut.




Boom boom boom, I want you in my room

2010-06-18 23:25:33
0 kommentarer
Hellue! Det var ett tag sen. :} Jag njuter av mitt sommarlov just nu, som för tillfället har pågått i 16 dagar, och väntar just nu på att klockan ska gå så jag kan få pussa på min älskling lite för han fyller år imorgon. ♥ 20 år...hjälp. Han var 16 (skulle fylla 17) när vi började träffas. Det känns lite coolt, för jag har sett han gå igenom en hel del faser under dom åren som gått, haha. :>

Så vad har hänt sen jag skrev för några veckor sen? Inte mycket faktiskt, har försökt gjort så lite som möjligt! Älskling's student har jag dock hunnit med, tagit ut tandställningen (det var skönt, tills jag fick min skena. Nu kan jag inte prata, och det mobbar Freddie mig för hela tiden! Jag kan inte säga "tack" utan att det låter "sch" i slutet. Så det blir alltså "tacksch", hahaha. (Lång parentes här.)) men jag har inte tagit mitt första dopp än. :{