Trettioförsta januari.

2011-01-31 19:25:02
0 kommentarer


Först och främst, jag är läskig. Och för det andra, jag har jävligt mycket och göra. Egentligen. För det tredje så vet jag inte hur jag ska göra imorgon. Och för er små själar som undrar vad jag har beslutsångest över är om jag ska åka in till skolan imorgon för en lektion på 1.15 timmes lektion. Vi får se. Jag borde plugga. Jag borde bestämma mig. Och jag borde bli mindre läskig.

















Puss. ♥

Sover för mycket.

2011-01-30 11:34:56
1 kommentarer
Jag fattar inte hur, men hela helgen har jag sovit över tolv timmar varje natt. Skönt dock, men känns onödigt att sova så mycket!

Eh, anyhow, nu är jag iallafall vaken och ska om 25 minuter sätta mig på bussen till bebis. Mys! När jag nu tänker på honom, är det någon som måste påminna mig att beställa en alla hjärtans dag present åt honom {jag tittade ut två stycken igår} när jag får pengar imorgon! Han hade vissa önskningar, så att säga.... hehe.


Nu måste jag fixa iordning något att äta på bussen. Puss!




Färdig mamma.

2011-01-29 16:59:47
0 kommentarer


Klar nu! Så här ser det ut nu, förebild vill jag inte visa {det finns ingen heller.......}. Puss.

Städning pågår.

2011-01-29 14:27:15
0 kommentarer
Nu ska jag sätta igång med städningen av mitt äckliga rum. Fullt med kläder på golvet, och min hylla med prydnadssaker åkte i golvet igår så dessutom en massa glassplitter. FINT! Cya when I'm done.


If I strip for you, will you strip for me?

2011-01-28 21:05:12
0 kommentarer

Strip - Adam and the Ants

Handboll.

2011-01-28 20:58:44
0 kommentarer
Såhär ser det ut på min datorskärm för tillfället. Bloggar, facebook och småkikar på när Morris liverapporterar. Fett. Nyss drack jag en kopp té och det gjorde mig ungefär tusen gånger tröttare - vilket inte var meningen. Men men, shit happens - life goes on. Typ.

Jag stannade kvar idag efter skolan. Och pluggade, och fällde en och en annan tår {av något jag inte vill dela med mig av, men därav det otroligt deppiga inlägget tidigare}. Jag var väl hemma vid halv sex, och slutade tre timmar tidigare. Go me. Nu ska jag fortsätta göra det jag gjorde nyss. Puss.

Alone.

2011-01-28 15:42:53
0 kommentarer
Jag känner mig ensam, kanske för att jag är ensam.
Eller ensam, det beror väl på hur man definerar ordet ensam.

Prata med mig. Förstå mig. Älska mig.

Keep rollin'

2011-01-27 20:59:31
0 kommentarer
En lugn dag kan man inte säga att jag haft. Började chill med radio, då nästan alla höll på med magasinet {eftersom vi trodde vi hade deadline idag} istället för att jobba med radion. Vårt magasin är helt klart! Nästan iallafall... vi har bara lite layout, korr-läsning och lite sådant kvar. Vilket är skönt! EN SAK SOM ÄR ÄNNU SKÖNARE; vi har på oss till nästa vecka att färdigställa allt. För då ska det i tryck. Asfettnice.

För övrigt får jag damp på mig själv. Min historiabok är borta - jag menar, spårlöst borta. Och det är inte bra ska ni veta, för att jag har en läxa till imorgon {att läsa några sidor och svara på sex frågor} och jag vill impa lite osv med att göra läxan. Men nu kan jag inte det! :{ Sjukt sad alltså..... Nämen, ledsen. Verkligen.







Nu sticker jag iväg och gör en kopp jordgubbsté. Fettfettfett.

Tropical Fruits

2011-01-26 18:17:40
0 kommentarer
Kom hem för en timme sedan och har precis tinat upp. Så fett jäkla kallt ute!
Just nu håller jag på och dricker något "Tropical Fruits tea" för att få till en normal temperatur i händerna, och spånar på idéer till våran "inledningskrönika" till magasinet {som förövrigt har deadline imorgon/fredag}. Kommer bli fett. Är nästan helt klara, bara några få småsaker som fixas imorgon {typ, innehållsförteckning, finslipning på layout och så två enkäter ska göras} vilket inte är så farligt faktiskt! 

Men, nu ska jag göra inledningskrönikan. Förhoppningsvis får jag mat idag också, är hungrig. Puss

Tjugosjätte januari.

2011-01-26 05:55:20
0 kommentarer
Godmorgon bloggen! Hur mår ni alla? Här är det snuvigt, trött osv men annars bara bra. Har varit vaken sen 04.37, vad jag gjorde uppe då är en bra fråga. Jag kunde helt enkelt inte sova längre, gick på toa och drack lite; sen var jag bara pigg. Underligt det där.

Men jobbigt, och farligt för min ekonomi. Det är nämligen så att jag började kolla lite på tradera och hittade en telefon jag vill ha! Budgivning slutar imorgon och ingen har budat än. Ska jag slå till tro? Fyller ju år snart {19, usch}, så kan säkert få den betald av någon snäll släkting eller så! Asfett.

Idag är det skolan som gäller, som vanligt. Och så efter skolan ska jag till Freddieboy, som vanligt på onsdagar ♥ Men först som sagt skolan, och jag börjar dagen med att måla naglarna. Fint!



Dagens första bild får världens bästa vän stå för.

Frussen

2011-01-25 19:23:20
0 kommentarer

En lite bättre bild på min outfit idag. Det enda viktiga är att det är en bättre bild på min fina jacka ♥, fast jag måste säga att jag ångrar att jag tog den idag faktiskt. Det blåste asmycket, jag hade inga vantar så att eh - jag håller nog på och bli sjuk nu {känns så iallafall!}. Och det är något jag verkligen inte har tid med just nu.

Förtillfället väntar jag på att Emelie ska ringa. Mys. ♥

Today's

2011-01-25 07:38:01
0 kommentarer


Två väldigt smickrande bilder på mig. Not. Ehe, men där ser ni den nya vårjackan!

I'll give everything for you.

2011-01-25 07:00:39
0 kommentarer

Sliten chëy. Eller inte, men ändå trött som fan. Sitter och lyssnar på nyheterna, tydligen har det varit ett terrordåd i Ryssland, intressant. Tycker det är hemskt att det sker sådant i världen - men det är väl så världen ser ut idag antar jag. But still, det är hemskt.

- Nog om deppiga saker. 
Idag ska jag gå "vårklädd" för första gången this year. Min nya vårjacka ska bli invigd, med klänning och strumpbyxor. Fett. Om jag hinner så publicerar jag lite mer mänskliga bilder än dessa ovanför ↑ innan jag drar till bussen om en timme. 


Hit The Road Jack
Lover Be Strong
My Heroine


Earth FML

2011-01-24 20:59:10
0 kommentarer
Hahaha, fett.

Old school Hollywood

2011-01-24 20:54:29
0 kommentarer
Dricker jordgubbsté såhär på kvällskvisten. Funderar på och sova, men orkar inte - så för att reta brorsan lite så sitter jag ett tag till.

Idag hade vi sändning på vårat första radioprogram, mer kommer antagligen och förhoppningsvis går det lite bättre nästa gång också. ;} Vi var inte så jätteförberedda, så det var lite panik ett tag, och sen att vi fick veta efteråt att vi varit på tvapparaterna i hela skolan tio minuter innan sändning, gjorde inte saken bättre. Men det var kul! 


Bild härifrån.

ÄEH, jag tror jag går och lägger mig. Sjukt trött.

Kiss you in the rain

2011-01-23 16:32:48
0 kommentarer
Gårdagskvällen blev några shots och tre glas vin. Den lilla tanken jag hade igår eftermiddag att jag skulle chilla och så blev inte av. Såatteeeh, bakistime it is! Fast inte så illa som jag trodde dock ;}

Jag tycker verkligen att Karlos ska logga in på skype. Vi borde "planera" eller åtminstone komma överrens om vi ska sända vårat program imorgon eller inte. Så tills han kommer, och tills det blir mat, så ska jag ta och läsa lite och ta ett bad. Förhoppningsvis känner jag mig lite piggare efteråt. Och har lite mer inspiration också.


Everybody wants and they want it bad

2011-01-22 17:49:03
0 kommentarer
Efter att ha sovit alldeles för länge {till 14.20} så har jag stressat, klätt på mig och varit hem till F's bror och ätit tårta och mysigt med ungarna. Om ett litet litet litet tag ska jag ställa mig och göra tacos. Flitig hemmafru, javisst!

Jag har inget att skriva, men ser att antalet besökare har ökat senaste veckorna. Vad vill ni se? Jag bits inte!



20:57, fredag.

2011-01-21 20:55:29
0 kommentarer
Är omänskligt fett jävla trött. Som vanligt. Och imorgon ska jag sova länge, länge, länge! Den enda plan jag har är att åka hem till F's bror och fira att han fyllde år igår. Mys! 

Jag och Freddieboy {eller bara jag} gjorde en kycklinggryta idag. Med kyckling, kokosmjölk, buljong och lite röd curry pasta. Fett gott. Eh. Jag ska nog gå och lägga mig i sängen och glo lite tv ett tag för att orka sitta uppe ett tag till. Later.
http://weheartit.com/entry/5451960

du. ♥

Vilken normal människa har "fett" som sitt favoritord?

2011-01-20 19:38:33
0 kommentarer
Igår var jag med världens bästa Clara och såg Kan innehålla spår av nötter {GILLA! GILLA! GILLA}! Fett nice! Bilder/videos kommer!

Fett är för övrigt mitt nya favoritord. Jag vet inte hur många gånger jag sa det idag men det var iallafall minst en miljon gånger. Fett fett fett. Det är fett. Haha, jag är inte normal. Sen för att Karlos sa "du och jag" så började jag nynna på "You and me baby ain't nothing but mammals so let's do it like they do on the discovery channel". As I said, jag är inte normal. ♥

För tillfället är jag hos bebi och väntar på mat. Puss.

http://weheartit.com/entry/6113707

6

2011-01-19 06:05:35
0 kommentarer
ÄR omänskligt trött. Kan ha något göra med att jag somnade senare än vanligt igår OCH drömde drömmar så jag inte ville gå upp? Think so! Jag tror jag ska ta och ta lite kaffe nu, osså juice. Kanske frukost.

Vi hörs iallafall senare, tror jag allt. Pus.

Party all night.

2011-01-18 22:13:02
0 kommentarer
Imorgon blir det spelning, det är kirrat nu. Wie wie wie.

Nu däremot blir det sängen om jag ska orka upp imorgon klockan halv sex. Godnatt!



I don't want to miss a thing.

2011-01-18 22:05:34
0 kommentarer

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
Far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Hemma igen.

2011-01-18 16:52:43
0 kommentarer
Jag älskar hur jag lyckas missa en buss när jag och Clara är tiep 20 meter ifrån den. Well. Ingen händelserik dag, hade engelska och samhäll {skolkade klassrådet, ovärt ovärt ovärt} osså hängde jag blev bästavän på stan ett tag. Jag har tänkt plugga nu men jag orkar inte, tänkte att jag gör det senare när broder har kommit hem med sin laptop. Och imorgon ska jag eventuellt {har inte bestämt mig än} på Karlos spelning. Vi får se helt enkelt! 

Hörs senare. Nu ska jag titta klart på Twilight. ♥

En rubrik? Näe, jag har ingen på lager.

2011-01-18 07:12:46
0 kommentarer
Trött som fan är jag. Kaffe och nyheter och lite Grotesco är nog en bra start på min morgon. 
Borde egentligen klä på mig och det ska jag. Jag ska ha det jag tänkt ha på mig igår men som
jag inte hade för jag hade det hemma och jag sov hos Freddieboy. Som jag sa förut "min intelligens
har inte förändrats lika mycket som min hårfärg!" och ja, det stämmer.

Borde ringa pappa. Det ska jag göra ikväll. Nu måste jag dricka upp mitt kaffe och klä på mig.
Heido ♥


Dålig är jag.

2011-01-17 19:17:26
0 kommentarer
När jag tänkt uppdatera flitigt så blir det inte så.
Mycket att tänka på, minst sagt. Skolan rullar, jag rullar. Vi har massor med projekt redan och vi har gått i skolan i en vecka, helt otroligt vad lärare kan tvinga oss att göra mycket på samma gång. Till exempel har vi radion, där jag, Clara, Karlos och Fido är ett team. Vi ska ha ett program {första programmet} om 50/60-talsmusik. Kan bli jävligt bra om vi kommer igång på riktigt, men idag hade vi ett test där vi spelade in ett "program" som var någorlunda seriöst. Kul! :}

Har inget mer att skriva så jag lägger upp min favoritlåt för tillfället. 


Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle ♥

Klämmer in ett litet inlägg såhär klockan sex på morgonen.

2011-01-12 06:05:56
0 kommentarer
Godmorgon! Allt väl? Här är det helt okej, förutom att jag antagligen håller på och bli sjuk - igen - och
snuvar som en fontän gör. Ehe, dålig liknelse. Kom precis på att jag antagligen inte kommer uppdatera
något idag {förutom från skolan} eftersom det är informationskväll på skolan ikväll. Och jag slutar 12.15.
Nice. 

Okej, nu blir det kaffe, sen klä på mig. Jag återkommer.

Update från graven, tiiiep

2011-01-11 19:04:51
0 kommentarer
Första dagen i skolan och jag är dödare än någonsin. Kul att träffa vänner och sådär, men
att jobba och ha lektioner är fan ingen höjdare. Vi retades med Pilly istället, mycket roligare.
Men som sagt, jag är en död människa idag så ni får ha lite överseende. Inga roliga miner
här inte.

Men imorgon, ska jag ta med mig min kamera till skolan och förhoppningsvis ta lite bilder.
Hehe. Gillas nog inte ett dugg av pojkarna. Möhö. Nej, men, nu ska jag alldeles snart sätta
mig och måla naglarna innan jag somnar. Svarta. Mums.

Heido.


The Break-up

2011-01-10 20:28:46
0 kommentarer
Det har blivit mycket filmer i helgen. Jag har tittat på 10 filmer extra än vad jag vanligen gör.
Alltså har jag tittat på 10 filmer. :} Ikväll ska jag somna till The Break-up som går på 5:an
om 30 minuter. 

Imorgon är det skola. Taggad. Puss och godnatt. ♥



Död.

2011-01-10 15:32:02
0 kommentarer
http://weheartit.com/entry/6139668
Bild härifrån.
Känner mig ungefär såhär ↑ död idag. Ska bli skönt sen med att cykla, bada/duscha och bara
samla krafter inför imorgon. Jag längtar faktiskt efter skolan - kanske inte lektionerna, men
bara att sitta med vännerna och prata gör mig gladare.

Nej, nu ska jag ta tag i dagens enda jobbiga syssla. Diska och städa lite i köket.
Jobbigt. Jobbigt. Jobbigt. TTYL.

Dag 13 – Den här veckan.

2011-01-10 01:15:00
0 kommentarer
Den här veckan. Ja. 

MÅNDAG {idag}; är jag fortfarande ledig. Jag ska träna. Ladda för skolan.
Umgås med världens bästa ♥, och så ska jag ju blogga. Såklart!

TISDAG; skolan börjar. Gå i skolan. Åka hem igen. Jag ska även träna
denna dag också. Sen kommer jag antagligen få en massa uppgifter att
göra, så plugga ska jag väl göra också.

ONSDAG; skolan. Vara kvar i skolan när jag slutar pga informationsmöte.
Vara på informationsmöte för 9:or. Hem. Träna om jag orkar.

TORSDAG; skolan idag med. Går till 16.25. Jag ska träna, äta middag, chilla
when im home, eventuellt åker jag till Enköping stad också.

FREDAG; skolan. Slutar tidigt. Möta baby. Åka hem till mig. Ha fredagsmys.
Träna.



Frukost

2011-01-09 11:56:31
0 kommentarer
Städa, handla, diska, laga mat, chilla. Ungefär så kommer min dag se ut. Snart ska jag även väcka Freddie så han vaknar {lillsnuppen har varit vaken sen två inatt efter att ha sovit från klockan sju} så vi kan äta lite frukost! Tänkte göra kokta ägg, té och någon macka med fetaoströra. Blir bra det.

Fast om man ändå fick äta detta till frukost någongång. Om nom nom. ↓
 
1 2

The Jane Austen book club

2011-01-08 21:10:53
0 kommentarer
Jag ska kolla på The Jane Austen book club om 20 minuter. Är den bra? Jag hoppas det! Annars
somnar jag, vilket i och för sig skulle vara jävligt skönt men ändå. Hörs imorgon hursomhelst! :}


Dag 12 – I min handväska.

2011-01-08 14:00:26
0 kommentarer
{Precis nu kom jag på att "vafan, jag kommer aldrig ta kort på vad jag har i väskan", så det får bli ett inlägg utan bilder!}



Just för tillfället har jag några axelremsväskor jag byter runt med, och just nu i min
väska har jag följande:

» Pennor
» Block
» Busstidtabell
» Plånbok
» Läppsyl
» En minikalender
» Nycklar
» Mobil

Smile more please

2011-01-08 13:28:02
0 kommentarer
Gissa vad!? Jag hann med bussen. :} Så nu är jag framme hos världens bästa man. Dock så är
inte han hemma, men ändå. Mysigt iallafall. Jag sitter och dricker té, funderar och lyssnar på
Aerosmith, hihi. Vad det resterande av dagen bjuder på vet jag icke, men jag {läs: vi} ska
till affären senare - vilket påminner mig om att jag borde sätta över lite pengar från mitt
sparkonto till mitt vanliga, så jag kan köpa det jag behöver.

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt té och eventuellt läsa lite tills bebi ringer. Later! ♥



Picture from Weheartit

Tatueringsstudio, tips någon?

2011-01-08 10:09:53
0 kommentarer
Godmorgon!
Läget? Här är det fina firren minsann, jag är pigg och glad!

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu bara, för jag har lite bråttom. Jag ska
as known till Freddiebaby idag och jag ska försöka hinna med bussen om
55 minuter - fast hur jag ska hinna är en gåta eftersom jag sitter i morgonrocken
fortfarande, ska duscha, packa och bestämma vilka kläder jag ska ha på tisdag (?!)
för jag kommer vara där tills dess. :} Ingen stress alls med andra ord.....


Anledningen till att jag började skriva var främst för att fråga er om
tatueringsstudios i Uppsala/Stockholm/Gävle typ. Jag ska nämligen
tatuera mig, om några månader, och jag behöver tips om vart jag ska
göra det! Så, alla tips tas emot tacksamt. ♥
Denna ↑ ska jag tatuera in på antingen handleden eller fotleden.
Eftersom jag är Vattuman så kändes det som ett självklart val
för mig.

Bumpy ride

2011-01-07 21:47:55
0 kommentarer
Kom hem väldigt sent igår {eller typ 22.10, men ändå} så jag orkade inte blogga
när jag kom hem. Hade för övrigt en väldigt trevlig dag hos Clara ♥, vi pratade,
åt, och Sanny spelade. Typ. Och nu kan jag iallafall skryta om att jag vet vart
Jerran o Karlos hus bor, haha. :}


Idag, har jag haft väldigt mycket och göra men inte fått så mycket gjort faktiskt.
Eller jo, jag har bara att städa kvar - men det orkar jag inte göra just nu, så
jag gör det imorgon innan jag åker till Freddieboi. 

Jag fick hem världens vackraste skapelse idag. Så nöjd!
{om det inte hade varit 1½ år kvar till studenten skulle jag lätt ha den på mig då!}


Klänningen från Nelly. Och så världens gulligaste, lekfullaste och jobbigaste katt. ↑

Mörk chey

2011-01-06 09:32:13
0 kommentarer


Igår klippte jag mig lite kortare {5-10 cm rök} och fixade till en lugg.
På kvällen färgade jag håret i tron om att det skulle bli ljusbrunt, men
icke sa nicke! Det blev mörkbrunt. Men jag klagar inte för det, det går
att vänja sig alltid. Hihi :}

Och idag är jag glad, för jag ska få träffa världens bästa Clara idag! ♥

Shopping

2011-01-04 20:46:12
0 kommentarer
Hellue.
Jag hämtade hem ett paket från H&M idag. Med en vårjacka, tre par trosor
och två klänningar! Allt passade perfekt, så ni får se imorgon eller så vad
för fint det var! 

Inte nog med det så har jag tittat på en klänning från Nelly.se i några veckor,
och idag när jag klickade mig in på sidan så hade som sänkt priset ytterligare.
Så jag slog till! Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild bara....


Nej, nu ska jag sova. Puss.

Ingen händelselös dag, precis.

2011-01-03 16:34:28
0 kommentarer

Hej hej hörrni!
Fan, vad mycket jag har hunnit med idag. Jag har varit ute med svärfar o Freddieboi
och gjort ärenden på stan i två timmar, jag har gjort rent akvariumet åt paddan,
osså har jag gjort rent i kattlådan! Inte så mysiga saker kanske, men känns skönt
att ha det gjort. Snart {om ca. 1 timma} ska jag även göra Rigatoni, mumma mumma.

Enda nackdelen med att göra så mycket med händerna {och vatten} är att
händerna blir så sjukt torra. Hatar torra händer. Blä.

Näe, nu ska jag göra iordning lite té o spela ett tag, latero! :}


Första inlägget 2011

2011-01-02 15:19:58
0 kommentarer
Nyår 2010 var väldigt lugn iår.
Inte en droppe alkohol, och jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv
för jag tittade på hockey {Sverige - Kanada}, frivilligt! ;) Vi var hemma hos
F's broder och firade in 2011, och vid tolvslaget trängdes vi inomhus med
Pommac och räknade in...

Och igår firade jag och världens bästa pojkvän 3 år tillsammans. Tre underbara,
ljuvliga, sköna och lugna år. Jag älskar dig. ♥