Frihet

2011-04-10 18:39:13
0 kommentarer
Tro, jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vinterväld finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid
Så ljus som friheten känna tro igen
Att vilja men inte känna är nog så svårt
Att se men inte höra du vänder dig bort
Du sa: Inget här är givet för sådant är livet
I dina ord finns ingen önskan eller någon lust och långtan
Tro, jag vill känna tro


Idag känner jag mig duktig. Eller stolt - spelar ingen roll hur jag känner mig, ingen kan göra mig nedstämd nu. Jag har kört bil idag, för första gången i hela mitt liv. Och fick motorstopp en enda gång. Hur coolt?! Och det var ju hur kul som helst, när bilen väl rullade. Fan, jag vill igen. Igen, igen, igen.

Nu ska jag plugga lite, sen göra scones, sen äta scones och sist men inte minst - spela! Sovmorgon imorgon, hihi. :) Puss ♥ 





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: