Mycket och göra. NJA.

2011-04-02 17:28:37
0 kommentarer
Åh vad dålig jag är på att blogga såhär på vårkanten. Jag suger verkligen. Men det enda jag gör ändå är att vara i skolan, plugga, träffa vänner/bebi, och sova. Roligt liv? Ne.

Bara för att bevisa hur roligt jag har det just nu, skriver jag en liten liten lista på vad jag ska göra innan/under påsklovet som är om 3 veckor.

♦ Skriva ett porträtt.
♦ Göra en annan uppgift i textk.
♦ Ett fotorepotage och en annan fotouppgift jag inte har grepp om.
♦ En bokanalys på klassikern i svenskan.
♦ Läsa ut en engelskabok och göra en uppgift om ett kulturellt fenomen i boken.
♦ En 2500 ord-uppsats i historian.
♦ En uppsats + analys i samhällen/textk.
♦ Ett prov i privatekonomi.

+ något mer jag glömt bort. Ehe, lite mycket? Jaja, bara börja någonstans. Inte just nu dock, jag måste äta innan jag kan göra något mer. Hehe. Puss




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: