Don't fear the reaper.

2011-02-03 20:13:14
0 kommentarer

Godkväll! Fyfan vad jag är trött ikväll. Helt otroligt, för så här trött brukar jag inte vara på torsdagar. Vi hade sista lektionen på Radio idag, vi fick godis av läraren {gulligull!} osså gjorde vi klart arbeten. Jag lämnade in mitt reportage - tre månader försent. Way to go! :D 

Och vet ni vad? Jag sökte sommarjobb idag! På landstinget i Uppsala la la. Afsom. Får veta i april om jag fått något, och jag hoppas det eftersom det är bra betalt för bara tre veckor. För full närvaro får jag 6030 kronor. Och isåfall börjar jag 13/6, och jag får sommarlov 30/5. Åh jag vill ha sommar! Och pengar. Håll tummarna för mig!


Nu ska jag försöka börja lite med svenskan. Satsar nog på Mannen. Kan bli intressant. Jag håller nog på och bli sjuk för övrigt. Äh. Puss.


Puss på oss ♥





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: