Ge mig sommar!

2011-02-18 06:29:45
0 kommentarer
Godmorgon! Sitter i vardagsrumssoffan och dricker kaffe. Igårkväll var inget speciellt, bara lite god mat, tårta och en present från mamma. Resten kommer i helgen, då moster, mormor och morbror antagligen kommer, + Freddie {men han har jag ju redan fått ett par skor av! Visar senare}.

Jag ska ta bussen som går om 20 minuter, alltså 6.40 och jag känner verkligen hur kroppen skriker efter historiaprovet som vi ska ha första lektionen! {Not....!}. Fick precis veta att det är storslalom för män idag, igår var det för qvinnor och jag, Måns och Rasmus satt och tippade. Samma sak idag..? Vi får se. Jag tippade iallafall på en tjej som hade vunnit OS & VM (?), så jag är duktig! Hahah. Dock så tror jag hon inte gjorde så bra ifrån sig igår.

1. Jag och Clara njuter av solen ♥ 2. Pojkarna spelar pingis! 3. L&C solar med Karlos i bakgrunden.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: