18/7.

2011-07-18 06:13:45
0 kommentarer

Morrn'! Läget? Här är det bra, fast jag är trött... eller trött och trött är jag väl inte, men jag är inte helt vaken iallafall. Klockan är bara några minuter över sex på morgonen och jag har varit vaken i en timme. Jag tänkte när Freddie gick till jobbet "Äh, jag ska ändå gå upp denna tid imorgon, så då kan jag lika gärna göra det idag med, så jag är pigg imorgon!", så ja, här sitter jag.

Frågan är, vad ska jag göra?! Först och främst tänkte jag göra iordning lite kaffe. Eller mycket kaffe. Sen ska jag nog sätta mig och lira i några timmar, hehe. Today's plans:

♣ Skriva en felanmälan till UL.
♣ Städa & diska.
♣ Kolla upp hur mycket det kostar för en viss Emelie att ta sig till Enköping.

Ja. Ja. Så får det bli. Nu ska jag gå och göra mycket kaffe. Puss!





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: