Harry Potter!

2011-07-15 14:13:52
0 kommentarer
Hej hej.
Igår när jag och Freddie skulle kolla på Harry Potter and the deathly hollows del 1, så tog det ungefär en timme innan F sov sött. Alltså fick jag titta på filmen själv och det var ändå baby som ville se första delen för att IDAG ska vi se andra delen - sista filmen i Harry Potter-serien.

Det känns tomt, på nå sätt.. eftersom jag kommer ihåg när min mormor satt och läste första, andra och tredje boken för mig och min lillebror när vi var små. Jag kommer ihåg hur rädd jag blev när jag såg Voldemort's ansikte för första gången i första filmen. Jag har växt upp med Harry Potter.



Men, men. Nu måste jag fixa mig, duscha, hitta kläder {ja, jag vet, jag ska bara på bio, men ändå} och sminka mig. Bussen går om en timme ungefär, så nu äre' bråttom. Puss!





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: