Idag hänger jag i tvättstugan

2011-07-19 07:39:02
0 kommentarer



Godmorgon mina kära vänner.
Hur mår ni? Jag mår prima, åtminstone om man tar bort att jag är sjuuuuukt trött även idag.  Inte mycket och göra åt, får sova någon timme senare. Idag hänger jag - som rubriken säger - i tvättstugan fram till klockan tio. Det känns värt, bättre än att inte göra någonting!

Sedan ska jag diska, och plocka lite i lägenheten {ev. städa F's rum lite grundligare} så jag får en pojkvän som är glad senare.  Och jag gör så också för att jag ska åka hem imorgon, åker samtidigt som Freddie när han åker kvart i sex.

Hur som helst, snart ska jag ner i tvättstugan igen och hänga tvätt, samt lägga in en tröja i maskinen. Puss





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: