Hallonplockaren

2011-07-21 16:44:47
0 kommentarer
Hallå där! Hur är läget?  Här är allt bara bra, har precis kommit hem. Eller för en timme sen iallafall. Jag, mamma och mormor har varit vid lantstället och plockat vildhallon sedan klockan elva imorse. Det var så jävla skönt, terapi nästan. Det regnade dock liiiiiiiiite, men jag är konstig så jag tyckte det bara var skönt. Well...! Jag ska ta fram papper och penna snart för att skriva ner exakt vad jag ska packa till pappa {dels för att jag verkligen inte ska glömma något, dels för att jag inte ska glömma något när jag åker hem - eftersom förra året glömde jag saker och jag har inte fått tillbaka dem än...}.

Hur som, jag funderar även på och göra en design. Men det kan jag visserligen göra någon annan dag också. Nu ska jag iallafall sätta på lite musik och spela lite, har inte gjort det på hela dagen. Rekord, för och vara mig. TTYL.


1 . 2 . 3




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: