Min man

2011-03-11 10:26:02
0 kommentarer

Jag saknar min underbara fina vackra man. Trots att jag var där igår. 

Freddie , <3
älskling, att försöka förklara hur jag känner för dig,
är så himla svårt. allt jag känner är liksom som en
stor bomb som vill komma ut, vill förklaras, men det
är lika obeskrivligt as always. <3 du är guld värd i
mina ögon, du är min bästa vän & min älskling, och
jag älskar dig så jävla högt ! att du finns här för mig,
har räddat mitt liv gång på gång, du lyssnar och finns
alltid. det betyder så otroligt mycket för mig. du kommer
förevigt vara en del utav mig, glöm aldrig det!
jag älskar dig, och kommer aldrig lämna dig,
och det hoppas jag dom här tre åren
är ett bevis på! (LLL)

JAG ÄLSKAR DIG ! <3




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: