Nerdo

2011-03-20 11:59:37
1 kommentarer

Denna dag ska ägnas till plugg. Har en massa att förbereda, göra och så. Ska bland annat plugga lite samhäll, historia {prov i båda ämnena imorgon}, fotografera lite till ett bildspel, göra frågor till intervju och göra någon jämförelse på två artiklar på engelska. Eh.

Men eftersom jag gick upp ovanligt tidigt idag, för att vara mig, så sover Freddie fortfarande och jag tänkte använda sängen till pluggställe idag. Så tills han vaknar ska jag ägna mig lite åt spelandets vägar... hihi.


Erika

hej, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig, jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, idol eller inte? kram

2011-03-20 17:33:26 http://lifebyericch.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: