17/5-2011

2011-05-17 19:26:28
0 kommentarer

Jag upptäckte just att jag är ju liite brun i ansiktet. Najz. Närå, men vad vare' jag ville säga.... jag vet inte. Jo, jorden ska tydligen gå under på lördag enligt någon dude i USA som har studerat bibeln och säger att det kommer bli en gigantisk jordbävning som får jordens gravar att öppnas och gör så alla andar kan komma till himlen (?). Jaja, så brukar det låta. Det låter jävligt flummigt, dock. Och kul. Bara en bättre anledning till att göra något riktigt dumt på fredag alltså! 

Jamen. Nu tror jag att jag antingen ska lägga mig i ett bad eller så ska jag... läsa. Som vanligt. Ehehe. Jag har ont i ryggen så jag ska nog be mamma massera in någon salva så det försvinner. Men, tjarå. :}




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: