Första inlägget från "paddan".

2011-05-28 13:41:03
0 kommentarer
Godmorgon kompisar! Hur är det? :) Här är det bara fint, lite trött fortfarande men så är det väl första dagen på sommarlovet OCH första dygnet med sin iPad. Eller vad säger ni? :D Sen är jag väldigt törstig också av någon anledning som jag inte kan komma underfund med.. tror jag redan druckit en liter idag och jag har varit vaken i cirka 20 minuter. Jaja ett mysterium! :)

As you can see, så skriver jag från min padda - iPad:en alltså - och jag älskar den. Det går så lätt att skriva, den är snabb, har HD-kamera, osv osv. Kan fortsätta hur länge som helst! Enda nackdelen är väl att jag iallafall får VÄLDIGT ont i nacken av den. Men det går väl och leva med antar jag. Eller?!

That's all from me now, puss och kram skumbanan! {v.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: