Vattenspridare och jobbsökning.

2011-05-18 18:36:12
0 kommentarer
Godkväll  Hur är läget? Här är det sådär faktiskt.. jag har ont i bröstkorgen och nu har även fötterna börjat värka. Inte okej!  Men men, så går det väl när man är med på gympan, inte har skor och av en ren vana {trots bollskräck och inte så into bollsporter} är tvungen att stoppa allt som kommer i min väg.

Men det var kul med fotboll... och att springa i vattenspridare efteråt. Duschtimes!  Om Clara lägger upp några bilder senare så kommer jag antagligen låna dem och visa här på bloggen, hehe. Närå... nu ska jag göra ett CV till mig själv och söka jobb på JYSK här i Enköping - bara sommarjobb men det kan vara härligt med en inkomst i sommar {och tidsfördriv...}. Men, puss! 






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: