# 1 april.

2010-04-01 14:31:39
0 kommentarer
Det är första april idag. Och även min och Freddie's "2 år och 3 månaders"-dag idag. ♥
Och det sa jag till honom när han försökte lura mig, med att min telefon hade gått i golvet inatt och att den fått en spricka i skärmen. Så därför får han inte lura mig idag. :)

Igår så fick vi påsklov, vilket är hääääärligt. Skoldagen avslutades med inställd engelska, en sväng till kebabhouse (med Måns, Jesper, Karl och Polat) och en runda i Västerås med Freddie och hans bror + familj. Jag fick även en fläskläpp när Freddie och jag brottades (han brottades och kittlade mig) och jag tryckte upp mig själv mot väggen så hårt att läppen började svullna upp. Nu är den borta dock -.-'

Jag ska ta och fixa mig lite till ikväll, vi ska käka middag hos F's pappa. Höööörs!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: