13/4.

2010-04-13 19:00:43
0 kommentarer
Jag hade tänkt mig att igår, skulle jag sitta uppe till klockan minst 10 och skriva på svenskan. Jag hade tänkt mig att mamma skulle hjälpa mig lite också, men jag faila (okej okej Freddie, bli inte överdrivet skadeglad nu bara!) och somnade vid 8-snåret helt slut. I och med att jag bara hade sovit två timmar natten före, så är det rätt förståeligt.

Jag har precis dragit på mig kläder och ska snart sminka mig. Bussen går 8.25, har en lektion på schemat idag; matte. TRÅKIGT och OVÄRT att åka in, va där en timme och åka hem igen. Well, blir nog bättre med svenskan idag... men nu måste jag sticka. Puss.



Det där skulle jag publicera imorse, men av någon konstig anledning så gjordes aldrig det.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: