22/4 - kväll.

2010-04-22 21:04:11
0 kommentarer
Är på mycket bättre humör nu.
Kan det bero på att det är fredag imorgon? Jag tror det.
Helgen kommer bjuda på mycket, ska till Västerås imorgon och F ska köpa studentkläder, woho bara 43 dagar kvar nu älskling (lyllo dig....)! Och så ska vi till guldfynd och beställa ringarna, igen. ♥ På lördag blir det bara att ta det lugnt tror jag, och på söndag ska vi till F's pappas sambos mamma - tror jag - och fira Gunilla (F's pappas sambo, hahaha) som fyllde år häromdagen. En kanonhelg helt enkelt.

Däremot, är jag lite panikslagen för det där artikelblocket. Har inte ännu kommit på något ämne att skriva om, men det kommer nog - ska spåna lite till med Carin imorgon, så det blir nog bra tillslut. Att vi ska vara klara med hela grejen 6/5 gör inte saken bättre, bara två veckor dit ju!?! Aja.. nu ska jag ta ett långt bad, sedan äta nattmacka/sova. :} Nattinatt!





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: