26/4.

2010-04-26 20:16:10
0 kommentarer
Cha Cha bloggeN,
idag var det ju sjukt fint väder ute. På eftermiddagen blev det dock sämre,
men mitt humör blev bättre och bättre för varje klunk energidryck jag tog.
Var helt hyper efter ett tag hahah, helt sjukt.

Känner på mig att det var ett jävla bra tag sen jag körde en resumé på dagen,
så tänkte göra en sådan nu faktiskt, bara för att skjuta upp pluggandet liite.



ENGELSKA: förberedelser inför det nationella provet vi har på onsdag.
En massa grammatik, substantiv och skit som är så tråkigt så man somnar.

MEDIEKUNSKAP: fick det nya fördjupningsarbetet; SUCK. denna gång får vi
dock mer tid på oss, den ska inte vara klar förens v. 20. framsteg, woho.
Iallfall så satt jag och Rebecca i bibblan, och gjorde inte så mycket mer än att
läsa igenom själva arbetet.

LUNCH: fiskpanetter, potatis och sås. mums. Sen blev det pingisspelande för
pojkarna, pokerspelande för oss andra.

MEDIEPRODUKTION: okej, här började jag bli riktigt odrägligt dryg och flummig.
Vi fortsatte med våra "göra layout till artiklar från webben"-arbeten i InDesign,
kulkul! pratade även med Kjelle om vårt senaste arbete...

MATTE: repetition. prov imorgon, woho.


Tja, det var väl det. Nu ska jag ta och sätta igång med pluggandet, så jag har något att göra tills mamma min kommer hem.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: