# 4 april

2010-04-04 20:00:43
0 kommentarer

Det här är den enda update ni får idag, för jag är lite småkrasslig. Har haft en underbar helg, och nu sitter jag hemma hos F igen. <3


Dagens humör: jag vet inte vad

Dagens mående: trött. förkyld.

Dagens borde: plugga.

Dagens frisyr: hängande

Dagens smink: nadah

Dagens klädsel: justnu; rosa shorts och vitt linne.

Dagens planer: ingenting, ta det lungt!

Dagens materiella vill ha: money. tygskor. jeansshorts

Dagens fundering: varför jag alltid blir sjuk på loven?

Dagens beroende: ett varmt täcke

Dagens tråkigaste: inget att göra

Dagens längtan: träffa polarna, sommarn.

Dagens superlängtan: Älskling [v]

Dagens tidning: ingen

Dagens låt: inte lyssnat på musik idag.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: