att det ska vara så jävla svårt att gäspa?

2010-04-10 02:36:03
0 kommentarer
Ahh, jag är så jävla trött. Men ändå är jag så himla dum så jag funderar faktiskt på att trotsa tröttheten och plugga lite = skriva på engelskan. Enda som gör så jag tvekar är att jag vet inte hur länge till Freddie tänker spela, hahaha. :}

Dagen har bestått av "shopping" i Västerås, köpte en boll och bananchips till Ohbie, så han blir väl glad på måndagkväll när jag kommer hem. Anledningen till att jag inte uppdaterat under kvällen är för att jag har suttit hemma hos grannen med Freddie's mamma och käkat middag, sen druckit lite likör. Gick tillbaka till lägenheten vid elva dock, så jag har väl inte gjort så mycket under dessa 3 timmar mer än att kolla bloggar och facebook (och försökt ta en outfit-bild men det ville sig inte = kameran stendöd) och allmänt jolat med folk på msn. Låter kul va? :}

Nu ska jag fortsätta lyssna på Ugly Kid Joe, men inte plugga för Freddie ska tydligen lägga sig snart och jag orkar inte egentligen. Fail? Ja!

Godnatt? Godnatt!


Såhär hade jag antagligen sett ut om jag kunde öppna munnen ordentligt, hihihihi.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: