Hej hej, hemskt mycket hej.

2010-04-25 19:09:50
0 kommentarer
Det känns verkligen skönt att jag inte bloggat på hela helgen. På en bra känsla då alltså, jag orkar snart inte med det längre.

I fredags var jag, Freddie, hans mamma och pappa + deras pojk/flickvänner, i Västerås och köpte kavaj + byxor till Freddie's student. Jättestilig blev han, och jag, som är så känslig, började nästan gråta. Haha tönt jag vet, men det blev så. På kvällen gjorde vi faktiskt inte något speciellt; datorn, film och sova. Igår jobbade F, och jag var på marknad med hans mamma och hennes kille. Kollade igenom den, men köpte inget speciellt för jag måste spara pengar - men köpte två godisremmar och två påsar brända mandlar = MUMS. Älskar sådant.
Idag var vi ute på "landet" och firade Gunilla, F's pappas sambo som fyllde år häromdan. Jättegullig släkt, älskar hennes mamma. Så söt gumma, verkligen. Blev iallafall en massa fika, en smörgåstårta, en vanlig tårta + bulla och kaffe. Blir ingen mat ikväll alltså ;} Bara en el. två toasts...


Nu ska jag göra en "to-do-lista" för nästa vecka. Jag har för mig att det är massor som måste göras, så ska skriva upp det. Hörs. Puss.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: