jag vill ha sommar, NU!

2010-04-08 19:54:58
0 kommentarer
Godkväll !

Idag var jag i Uppsala stad, hos tandläkarn. Va tvungen att gå upp klockan 9, och alla som känner mig väl vet om hur illa jag tycker om att gå upp tidigt när jag är ledig, så jag var väldigt trött och bitter imorse när jag satte mig på bussen. Men med en kanelbulle och nyponsoppa blev jag lite, lite piggare! :} Väl hos tandläkarn så fick jag först röntga käften för att se så allt är som det ska; vilket det var! Och så knallade vi vidare, och hon började gräva i min käft, bytte bågen i underkäken och sen fick jag gummisnoddar jag ska ha i munnen och byta ut osv, så nu kan jag knappt prata/öppna munnen för dom där jävla gummisnoddarna. INTE KUL! :{

Det roliga med det besöket var, att jag fick veta att jag antagligen och troligtvis blir av med tandställningen efter sommarn! Fatta vilken känsla, åh.


gammal bild.


När jag kom tillbaka till Enköping så åkte vi en sväng med F's pappa ut till Skattmansö, handlade och när vi väl kom hem så somnade jag sött i två timmar, vilket resulterar i en pigg Linnea just nu. Ska faktiskt ta ett bad (om jag hittar en bra bok vill säga) och ligga där i någon timme.

Puss ♥




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: