p l u g g a

2010-04-10 16:09:32
0 kommentarer
"Godmorgon"...
Som ni vet, så gick inte jag och la mig förens vid halv tre inatt. Men kan ni ana när jag somnade? HALV SEX! Den ni. Jag var inte trött längre när jag la mig i sängen, och jag och F började småbråka men det är inget allvarligt - vi blev vänner igen och slutet av "bråket" var mest skämtsam. Som vanligt med oss. :}

Har precis ätit lite nudlar, nu blir det att leta musik för att plugga och sen göra engelskan. Det jobbiga är ju, som vanligt, att hitta allt man ska skriva. Jag är sådan som skriver (iallafall om det gäller engelska) allt på svenska först, sen översätter jag det till engelska. Palla skriva på engelska från början, även om det går snabbare.






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: