Plugg, det gillar vi!

2010-04-06 00:46:24
1 kommentarer
En liten påminnelse till mig själv med vad jag måste göra innan påsklovets slut;

♥ Mediekunskapen (en fördjupning om pressetik)
♥ Svenskan (en fördjupning om barnspråk)
♥ Engelskan (ett arbete om ett engelsktalande land; i mitt fall sydafrika)
♥ Renskriva frågorna till Skolvärds-Per

Jag hade tänkt försöka göra åtminstone mediekunskapen & frågorna imorgon, det är det lättaste att göra. Så får jag ta mig i röven och färdigställa engelskan och halva svenskan på onsdag....jag hatar läxor, men jag gillar att plugga. Bra kombination huh?

Nu blir det sängen snart, ska fortsätta att läsa tills Freddie lämnar datorn och vi ska sova. Imorgon blir det träning och plugg. Och bloggen såklart. Nattinatt :}


jonna

Sjukt fin design! diggar den! :P

2010-04-06 02:12:06 http://duggregn.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: