en jävla massa frågor... hahaha.

2010-04-13 19:32:26
0 kommentarer

1. Det första du tvättar i duschen? hår.
2. Gillar du kaffe? ja, det gör jag.
3. Hur mår du just NU? trött och stressad men annars är det väl fint.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? E
5. Berätta om din senaste dröm? oj, den kommer jag inte ihåg längre.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nä.
7. Vad vill du ha just nu? en lägenhet.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? yez
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar mest.
10. Använder du smileys? yez, haha.



11. Har du träffat någon kändis? weeell, ja.
12. Gillar du keso? mmmh :}
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Queen - I want to break free
15. Är dina föräldrar stränga? pappa är, men han träffar jag aldrig så.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? osäker på det. :)
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? det tvivlar jag på.
18. Brukar du hyra film? ibland.
19. Var kommer du vara på lördag? i Sigtuna. på min morbrors bröllop. :)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag kommer ihåg nyheterna den dagen...

22. Vad åt du till lunch? vårrullar, ris och sötsursås.
23. Har du lockigt hår? nej

24. När grät du senast? i fredags.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? hahahaha, menar du att "gå in i väggen" eller verkligen gått in i en vägg? xO
26. Favoritårstid? sommar, när det är fint väder.
27. Vem höll du senast i handen? Freddiebabe.
28. Sover du med TVn på? har ingen tv på rummet, så nej.
29. Tycker du att du är gammal? njaaaae, gränsen går vid 20 och där är jag inte än så. :}

30. Är du mörkrädd? ibland-
31. Gillar du ditt liv just nu? ja, fast det kunde varit mindre läxor och mer ledig tid.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, men duschar alltid efteråt.
33. Har du bra syn? den börjar bli dålig, så blir väl besöka ögondoktor snart.
34. Var är dina föräldrar just nu? pappa är i virserum (tror jag) och mamma ligger i soffan framför tvn bakom mig.
35. Vad har du på dig just nu? underkläder och morgonrock haha.
36. Vad var det senaste du köpte? två klänningar och två par svarta leggins.
37. Hatar du mer än 3 personer? ogillar ja.
38. Använder du sushipinnar? nä, aldrig lärt mig hur de används. :D

40. Äger du ett vapen? min tandställning? xD
41. Gillar du ditt hår? nä, det är usch så funderar på att färga det nästa vecka.
42. Gillar du dig själv? weeeeell, är väl så illa tvungen. fast jag kunde ju vart smalare.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mami.
44. Hur ofta använder du MSN? oftast varje dag.

Vem är i rummet med dig? det är jag och mami här.
Vem fick du senast sms av?
Freddie sötnos i think :}
Vem tänker du på nu?
Freddie, han är ju alltid där. annars tänker jag mest på plugget faktiskt.
Vem pratade du senast i telefon med?
F.
Vems hus var du senast i?
förutom mitt eget? skolan.
Vem önskar du var med dig nu?
Freddie.
Vem är din favoritsläkting?
min mormor, moster och morbror.
Vem i din skola går dig mest på nerverna?
hahahaha ingen kommentar.
Var går du i skolan? GUC.
Var är din telefon?
i fickan på morgonrocken.
Var är din mamma?
behind me.
Var sover du?
i min säng kanske?
Var handlar du mest?
typ maxi/willy:s/tempo och på stan.

Var fick du tag i tröjan du har på dig? den jag hade på mig idag fick jag i födelsedagspresent, men den är från lindex.
Vart åkte du senast bil?
från romberga - enköping station.
Vad åt du senast?
pyttipanna mumma!
Vad drack du senast?
kaffe.
Vad är det för färg på dina byxor?
de jag hade på mig idag var vita.
Vad är den närmaste saken som är blå?
min morgonrock.
Vad gillar du mest med skolan?
mina vänner.
Vad har du på fötterna?
strumpor.
Vad är din favoritfärg?
oj, vet inte riktigt. har så många.
Vilken film såg du senast?
fick den frågan för någon dag sen och då kunde jag inte heller svara på frågan :{
Vad hör du just nu?
tvn

Är du kär just nu? ja
Har du någon kille just nu? ja
Har du dumpat någon? ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? både ja och nej.
Vem kramade du senast? Freddie :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nej

Är du duktig i skolan? är man det med VG-chans i nästan alla ämnen? :s
Har du bra betyg? ja, det tycker jag väl.
Har du fått göra om ett prov någon gång? ja, hahaha

Har du fått ett dåligt resultat på ett prov? ja
Sköter du dej i skolan? ja. :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? ja, men för tillfället kan jag inte pga tandställningen.
Haft mobilen på lektionstid? ohja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon under lektionstid? mmmmh.

Du bor tillsammans med dina föräldrar? mamma iaf.
Trivs hemma? ja :}
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? ja
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit ja, slagit nej.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? yezbox
Vem betyder mest för dej i din familj? allihopa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? ja, det tror jag väl.

Du har vänner? yez
Du umgås med? vänner, Freddie.
Vem/vilka var du med sist? Rasmus och Rebecca,
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? varför inte?
Är det okej att ha kill-kompisar? men ja!!!
Har du pussat någon av dina kompisar? haha förr.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? hm.. nej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? ja
Har du fått nån ny kompis denna månad? tror inte det ?

Du sminkar dej varje dag? ja, oftast.
Tar kort på dina bröst? haha nene
Super dej packad varje helg? nä.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? HAHA OFC! *ironi*
Ditt hår e knallblont? nä, men blont är det.
Har druckit alkohol? ja
När drack du alkohol senast? i fredas.
Vad var det för sorts alkohol? jordgubbslikör.
Brukar du dricka alkohol? det händer väl ibland.
Har du druckit öl? ja.
Tycker du om öl? en kall öl är mumma.

Är det okej att vara kriminell? varför skulle det vara okej?
Vill du bli kriminell? näe :}
Varför gör du sånt här? för att jag har tråkigt.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? det är sååååå min grej!
Har du suttit i fängelset? nej
Vill du hamna i fängelset? nej

Vart på dåligt humör den senaste tiden? beror på, är oftast på bra humör (?)
När grät du senast? fredas.
Du har gråtit över en kille? ya
Vem bråkade du senast med? Freddie.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: