5 april

2010-04-05 13:12:58
0 kommentarer
Godmorgon! ;}

Jag mår mycket bättre idag, har bara lite snuva och ont i huvudet just nu. Märkte ni att det snöade för ett tag sen (vet inte om det gör fortfarande)? Det är hemskt! Freddie sa igår att bara för det var nollgradigt ute så skulle det börja... och så gör de det! Som sagt, hemskt heeeemskt.

Planerna för dagen är inte så många, blir väl att ta en promenix lite senare och chilla. Freddie och jag pratade i helgen om att ha en filmkväll ikväll, så vi får se hur det blir med den saken. Jag är sugen på att se Shutter Island iallafall. :} Nu; jag ska fortsätta pilla på nya designen (bara header och småpillipill kvar) och dricka myyyyycket vatten så jag blir helt frisk innan onsdag. Later!






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: