21/8.

2010-08-21 18:38:07
1 kommentarer
Dom två första dagarna i skolan var extremt jobbiga. Speciellt första. Undrar hur fan lärarna tänker, när dom sätter en torsdag att gå från 8.35 till 16.35, PLUS att lunchen är 12.35 (!!!!!!!!). Kan ju inte påstå att jag var vid levande tillstånd när jag kom hem på kvällen. Fredagen däremot var rätt chill, men kan tänka mig att det kommer bli värre (eftersom vi ska gå till 16.35 där med fr.o.m nästa vecka). Men iallafall, gud vad jag gnäller. :3

Idag sov jag läääänge, alldeles för länge. Jag har även plockat 4 liter svamp på en timme, fast gått i nästan två och så har jag handlat frukt för ikväll ska det bli fruktsallad - MUMS! Och säkert en kantarellmacka eller två.

Hörs! :>

Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hejsan svejsan

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :) NUMMER 3



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-22 12:56:57 http://hallgreens.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: