26/8.

2010-08-26 19:41:42
0 kommentarer
Idag fick jag en halv (eller ja, en halv halv) kopp kaffe över mig. Det var faktiskt kul, gud så vi garvade åt det efteråt. Jag gick in i en stolpe för att jag kollade på Clara och Rasmus när dom brottades eller något på golvet innan svenskan, och gick samtidigt utan att titta mig för - böng och jag hade kaffe över mig. Kul. På ett ljusrosa linne dessutom. :<

Jag funderar på vad som är billigast. Att köpa en färdig svart halsduk eller köpa garn och sticka själv? Nackdelen med att sticka själv är att jag tröttnar snabbt.... så jag får nog kolla lite på H&M and so on efter en jag tycker om imorgon efter skolan. Känner att det behöver en stor halvduk nu såhär på höstkanten. Jag hoppas jag kan få pengar av bror min imorgon innan skolan så jag kan gå och köpa ett par hörlurar (han har haft bort mina så han har lovat mig ett par nya) så jag kan lyssna på musik på bussen - ska nog ladda ner ny musik nu så jag har på vägen hem imorgon. Eh, nu då?


Jo! Förlåt för att det varit rätt obefintligt med bilder, men min kamera är urladdad och min batteriladdare är hemma hos bebi och jag har inte orkat ta hem den ännu. Nu blir det packa inför helgen och ladda ner ny musik till mp3:n.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: