8/8.

2010-08-08 18:18:33
1 kommentarer
Om 11 dagar börjar skolan. Är jag konstig för jag inte har ångest över det? Freddie säger skadeglatt så fort han kommer på att det är skola snart, att det ska väl bli kul med skolan. Och jag svarar, lika glatt tillbaka, att ja det ska bli kul att skolan börjar.

Men jag ska väl inte skriva något nu, för när skolan väl börjar kommer jag längta tillbaka till sommaren - för det är ju så det är. Nu ska jag vänta på att Suddens fisk ska bli klar, så jag kan ge honom den och sedan läsa. Jag är dötrött efter att ha varit på ett kalas för en 12-åring. :}

I S S A

SVAR: Tack för att du svarade på frågan!



Ha det bra, kram :)

2010-08-09 10:07:09 http://isabelleg.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: