4/12.

2010-12-04 22:15:00
0 kommentarer
Godkväll!
Hur mår ni? Jag mår fortfarande lite halvkrassligt, med huvudvärk, snuva och
ont-i-ögonen-värk. Haha :{ Så, det blir väl sängen asap, ska bara hjälpa
Freddieboy med lite smått innan. Om jag får sätta mig vid hans dator såklart.
Vi var och köpte ett Nintendo Wii 25th Anniversary igår, på mediamarkt. Hur
kul som helst är det! :} Älskar mario-spelet man fick med, är beroende. Beroende!
Jag köpte även nästan alla mina julklappar {har bara en kvar, till lillebror + en massa
julkort}. 



Men men, som ni kan se har jag gjort iordning en ny design. Lite julig tycker jag den
är :} Älskar prickar. Nu ska jag göra iordning lite té, hjälpa Freddie o sen spela
tills jag somnar. Puss.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: