all I want for christmas is you

2010-12-19 14:36:07
0 kommentarer
Mår: För tillfället ganska bra. Trots allt är det ju jul?
Vill: Plugga utomlands någongång.
Ska: Duscha snart.
Har: Problem med ryggen och en underbar pojkvän!
Bör: Göra klart mitt radioreportage, men orkar inte
Är: Väldigt trött.
Drömmer om: En framtid med honom.
Längtar till: Varmare tider
Fasar inför: Ingenting just nu.

Idag:
Händer det inget speciellt mer än att jag ska duscha och chilla {WÖW!}
Imorgon: Ska jag städa och julpynta hos bebi. ♥
Igår: Var jag i Västerås och julhandlade.
Nu: Tänker jag.

Vill ha: Mycket, men inget jag kan få.
Vill se: Inget speciellt.
Vill bli: Framgångsrik

Glad över:
Mycket, t.ex. min klass, min pojkvän, min familj.
Arg på: Har inget att vara arg över.
Rädd för: Höjder, och att förlora människor jag älskar.
Nyfiken på: Allt, inget, dig, mig!
Lycka: Är svårt att beskriva i ord.
Sorg: Vill jag inte ha något mer.
Älskar: Min pojkvän.
Hatar: Folk som motsäger sig själv.

Äter:
ALLT! Älskar mat. Om nom nom nom
Sover: När som helst, en sovmunk är vad jag är.
Dricker: Vatten, té, kaffe, jordgubbssaft.
Röker: Nope
Dansar: Helst inte {min balans suger....}
Lever: For the moment.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: