Dag 11 – Mina syskon.

2010-12-11 19:44:32
0 kommentarer
Jag har två syskon. Två bröder, en hel och en halv.

Min "riktiga" bror {med samma föräldrar}
är William. Han föddes ett år efter mig, alltså är jag storasyster till honom! När vi var
små så bråkade vi alltid, men idag vet jag att jag alltid kan prata med honom om det är något
som tynger mig! Han finns alltid där. Alltid.

Min halvbror. Vi har samma pappa, men han har en mamma som pappa var gift med i sina
yngre dagar. Han heter Niklas, är född tretton år innan mig - alltså är han 31 år. Vi har
ibland kontakt {vissa år kan det bli allt glesare med kontakten} men idag har vi en hyfsad
kontakt. Vi kan nog prata om allt, och jag vet att om det är något som händer i mitt liv
kan jag alltid kontakta honom.


Jag älskar er båda!



Niklas, när jag intervjuade honom i höstas.
Fotograf: jag




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: