12 F E B R U A R I

2010-02-12 06:32:05
0 kommentarer
Det blev en väldigt skön känsla igår efter redovisningen om film. All stress rann av mig, all sömnbrist anföll mig och jag somnade nästan med maten i munnen igår. Jag gick alltså och la mig innan sju (och sov hela natten!), vilket var jäkligt gött! Det känns så j-ä-v-l-a bra!!!


Idag är det ännu en skoldag, ska alldeles snart börja packa inför första lektionen som är idrott, och för helgen. Spenderas hos Freddie, och kommer antagligen ha så himla tråkigt så det förfånar mig inte om jag sätter mig och gör en design åt Camilla (som frågade mig om jag ville hjälpa henne starta en blogg, så jag ska väl försöka :>), och eventuellt träna! På söndag är det alla ♥-dag och den ska jag spendera med Freddie såklart.




De två första collagen med kläderna jag fick i början av veckan. Är 4 stycken kvar, men de hinner jag inte publicera just nu.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: