# 18 februari.

2010-02-18 07:22:47
0 kommentarer
Jag hann inte skriva igår faktiskt, men det hoppas jag ni förstår? Fyllde ju 18 år och allt. Dagen började fint med ett matteprov som jag förhoppningsvis klarar (men fick hjärnsläpp under provet), fortsatte med svenska och en inställd engelskalektion. Muntert tog jag bussen hem som slutade med en helvetesfärd med två skrikande/sjungande/tjoande brudar som inte kunde visa respekt på en buss! Väl hemma, går jag hem, fikar med mormor (som jag fick blommor av), mamma och broder och väntar spänt på att min älsklingsmoster ska ringa och sjunga för mig. Kort efter hon ringt så ringer min morbror och en hel kör sjunger för mig i telefonen, gissa om jag blev glad? :)

Dock är jag lite besviken på två personer. Först och främst min "bästa vän" som inte har sagt ett knyst om ett grattis. Inte ett DYFT har jag fått av henne. Sedan min pappa. Som inte ens skickar ett sms och säger grattis till sin dotter på hennes 18årsdag.

Men jag är inte bitter, nu är jag 18 år och får göra vad fan jag vill. Jag är glad. :>


Blommor från mormor. Resten av tjocka släkten kommer med presenter på lördag miwhihi :)





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: