# 19 februari.

2010-02-19 13:33:47
0 kommentarer
Första dagen på lovet. Jag fick ju lov igår redan, vilket var så himla välbehövligt! Men ändå så vaknade jag tidigt, gick upp redan vid tio-tiden imorse. Gosade först lite med Freddie och sen satte jag mig vid datorn.

Vi ska snart göra iordning lite lunch, sedan packa ihop allt vi ska ha till mig och sedan ge oss ut på vägarna i detta väder. Snöstrom på ingång ju, inte vidare kul! Vi får se hur det blir med uppdateringen i helgen, eftersom Freddie är hos mig till måndag/tisdag - sen åker vi till honom.

Jag ska på lovet hinna med en massa crap, så som detta:
× Ha födelsedagskalas
× Åka skidor
× Göra intervju med Helen Riise
× Ta det lugnt
× Åka till Degerfors med Freddie
× Skriva artikeln med Helen Riise


MENMEN, om jag inte skriver något i helgen, så lovar jag att senast på tisdag är det som "vanligt" igen. Ha't bra!


Tagen 14 februari, -09





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: