6 F E B R U A R I

2010-02-06 17:40:29
0 kommentarer
Hej alla! Hur mår ni idag? :)
Jag mår jättebra, verkligen! Har en av mina bra dagar idag, och sen är det lite för att Freddie's brors ungar är sådana solstrålar så man kan inte låta bli att le när man ser dom. Helt underbara är de.

Jag fick iaf vila ut inatt, sov över 12 timmar tror jag... somnade vid ett och vaknade två så tretton timmar! SKÖNT. Då blev det att pälsa på sig snabbt för vi skulle ut och handla med F's bror och hans familj, en del av den iaf. Vi tog först en sväng runt om i Enköping, sen blev det MAXI och Willy:s. :) Kom faktiskt hem precis, och snart blir det middag verkar det som. Och ikv'a'll blir det melodifestivalen hihi.

Skriver mer efter maten!







Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: