A L L A HJÄRTANS D A G - P R E S E N T

2010-02-02 18:27:55
0 kommentarer
Har klickat hem en alla hjärtans dag-present åt Freddie. Valde mellan två, en oseriös och en seriös. Mamma fick hjälpa mig att välja, och hon tog den mer seriösa så den fick det bli. 188:- fick jag lägga ut, det som kostar så förbannat var fraktavgiften OCH en extra avgift för jag inte kunde betala direkt med kortet. SUG!


HAHA, den mindre oseriösa var ett par stringfillingar. Snygga eller hur?

Blir nog en 20års-present till honom istället hehe ;) Det jag köpte får ni se EFTERÅT, alltså om två veckor ungefär för det finns risk att F kollar in min blogg då&då.


Nu ska jag ta och ladda ner ny musik till Mp3:n, behövs verkligen! Efteråt blir det en promenad med mamma förhoppningsvis, annars går jag själv! :>




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: