# Bättre sent än aldrig, eller hur ?

2010-02-28 15:47:05
0 kommentarer
Igår hade jag ju, som sagt, mitt något försenade födelsedagskalas.
Var på lantstället redan vid ett-tiden, för att ha något att göra, men det blev inte mycket av ändå. Hade lovat att skotta men det hade min snälla morbror redan gjort, däremot fick jag gå igenom snö som låg i midjehöjd på mig. INTE KUL! Så frös rätt skapligt när jag väl kom in igen.. Middagen åt vi inte först framåt sju, men det var nice ändå. Kycklingfilé, ris och örtsås. Äppelvin kom fram med. Sedan blev det kaffe, mer vin, tårta, kakor, presenter, kortspel..

Åkte hem framåt elva på kvällen, drack vin hemma och sen somnade jag sött vid ett-tiden.
Det här fick jag iallafall:
1000:- kontant, av mamma.
1000:- presentkort på ikea, av moster/mormor/morbror
250:- presentkort på valfri affär, av moster/mormor/morbror
rosa tunika med svart tryck, av moster/mormor/morbror
två par strumpor, av moster/mormor/morbror
två böcker, av moster/mormor/morbror




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: