# bra dagar behövs.

2010-02-16 08:34:53
0 kommentarer
Idag är det en bra dag.
♥ Jag har sovmorgon + bara två lektioner
♥ Jag ska till baby i eftermiddag miwhihi.
♥ Jag fyller år imorgon,  lääääääängtar!

Jag ska hursomhelst dra till bussen snart, kanske blir någon minut försenad till första lektionen, men vad gör det? Absolut ingenting. Det är ändå bara repetion på det vi ska ha prov på imorgon (och då får vi jobba i boken (blandade övningar) eller med stenciler. Så det är rätt chill ändå!). Jag håller på och dör här föressten, vet ni varför? Jag är hungrig. Jag är trött. Hur jag nu kan vara trött är en gåta, för jag sov 12 timmar inatt. Nej, nu blir det att dra på lite smink (annars gör jag det på bussen, går lika bra) och kanske ta en macka innan bussen går. Eller packa lite kläder till imorgon.. Äh, vad spelar det för roll....



EDIT: bara för jag är så hungrig, så var jag bara tvungen att kolla vad det blir för mat idag.


MMMMMMMMH. fisk. mh. vad gott! *ironisk då*





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: