F Ö D E L S E D A G S K A L A S-I N B J U D A N

2010-02-05 21:52:45
1 kommentarer
Haha, igårkväll så pratade min mor med sin syster i telefon. Min favoritmoster med andra ord, dock har jag bara en men ändå... till saken: jag frågade henne om hon skulle komma på mitt födelsedagskalas, haha.

jag: MAAAAARITA, kommer du på mitt födelsedagskalas?
hon: jag har ju inte fått något inbjudningskort!
jag: vill du ha det över mail eller papper?
hon: det spelar ingen roll..

Så imorse, tog jag fingret ur röven och skrev en födelsedagskalas-inbjudan. Den blev riktigt oseriös, men det gillar vi! ♥


"Du är härmed bjuden till mitt födelsedagskalas!
20 februari, någonstans i skogen, någon tid.
/ Linnea"


MOUHAHAHA, dock har jag inte fått något svar än så hon kanske inte vill komma :'<

ann-lo :)

svar: okej va mysigt :)

blir tjejkväll framfr teveskärmen, ska kika på melodifestivalen :)

kramar ann-lo

2010-02-06 10:54:53 http://annloyouknow.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: