# t i s d a g

2010-02-23 14:52:48
0 kommentarer
Jag tänker inte skriva en hel sammanfattning av helgen, den var hemsk men ändå underbar. Mitt födelsedagskalas blev aldrig av och det skedde en olycka med min hamster (han lever, jo.), men jag kollade på världens bästa filmer (Avatar och 2012) och fick min garderob rensad, mer utrymme i rummet och så vidare.

Jag kom till Freddie igår eftermiddag. Vi åkte från mig vid halv två, och var framme någongång efter tre. Blev direkt att sätta av och leta igenom varje affär i hela stan efter kassettband, hittade tillslut på MAXI. Skulle ju ha till intervjun idag, så därför blev det en sådan panik. Intervjun gick bra föressten. Hon var jättetrevlig, och skulle skicka siffror på undomar som besöker, fick även med en tidning med bra fakta att veta! Så det känns bra. Ska dit igen nästa vecka och ta lite bilder, och kan ringa henne också om det skulle va något jag kommer på.


Nu ska jag faktiskt ta och vila lite (eventuellt ta en dusch, känner mig bläe fastän jag duschade igår) och ikväll blir det att knarka Zoo Tycoon. Har ni spelat det? S K I T K U L!






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: