26 februari.

2010-02-27 00:20:52
0 kommentarer
Jag orkar inte skriva något seriöst, lista kommer nedanför med vad som hänt idag, vad jag ska göra nu och imorgon. Kommer bli sämst med bloggen i helgen, fast bilder kommer on sunday. Vill ha vår nu! Puss och godnatt sunshines!



Idag har jag:


vaknat & pussat på bebis
packat & handlat
sagt hejdå till bebis :<
åkt buss
fått soppatorsk på lantstället & väntat på hjälp i två timmar
skrattat åt dimman
gjort en minisnögubbe
gosat med ohbie
gjort middag
badat, duschat
fixat "klart" i mitt rum
hittat en old bild på mli
suttit vid datorn

Nu ska jag:

stänga av datorn
äta något, huuungrig
sms:a bebis och säga godnatt
kanske kolla tv
läsa tills jag somnar
sova

Imorgon ska jag:


° vakna
° dricka min första kopp kaffe på en vecka (längtar!)
° åka till lantstället
° skotta snö
° göra snögubbe (stor) och snögrottor
° fira mig själv på 18års-dagen
° åka hem
° sitta vid datorn








Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: