4 F E B R U A R I

2010-02-04 21:30:35
0 kommentarer
Idag är ingen bra dag. Eller jo, den började bra, men sakta men säkert blev det sämre och sämre. Jag är ingen lycklig människa har jag konstaterat, jag har aldrig varit lycklig och kommer nog aldrig bli riktigt lycklig (för att förtydliga, jag är glad, jag mår bra, men lycka har jag bara känt två gånger i mitt liv).
Enda gångerna jag är glad, är när jag är med Freddie, eller mina fina vänner.

MEN! Jag ska ta och skriva upp de posetiva sakerna med dagen, och de negativa. Så jag får ur mig det, liksom.

De negativa:

• Plågoande #1o2 var på bussen hem. Det fina med det ögonblicket var att när jag gick av, så hörde jag deras viskningar "Usch, vad äcklig hon är!".
• Jag har bråkat med en av mina bästa vänner. Vi glider ifrån varann mer och mer, men jag hoppas vi kan lösa detta iallafall!
• Jag har kaffeabstinens (så går det om man inte hinner dricka kaffe på morgonen, och kommer hem för sent för att dricka på kvällen)

De posetiva:
• Jag tog tag i artikeln som ska skrivas, och ringde till Uppsala Stadsteater.
• Jag fick svar på mailet jag skickade till Linus Tunström i tisdags (Uppsala Stadsteater det med)


KANSKE INTE JÄTTESTORA SAKER, men det är tillräckligt för att ens dag ska bli fucked up. Ska iallafall sova nu och låta denna jävla dag ta slut.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: