14 JANUARI

2010-01-14 21:55:48
0 kommentarer
Well, här och nu börjar jag mitt allra första inlägg på denna blogg. just nu sitter jag i en lägenhet på åttonde våningen i Enköping, alltså är jag hos min pojkvän! ska sova här till på söndag faktiskt, blir riktigt mys. ♥

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara trött, flummig och sovit. haft några lektioner i skolan också, men det är inte så viktigt just nu. i och med att vi hade öppet hus igår så kom jag hem assent, klockan var väl halv tio när jag klev in genom dörren hemma, så därför har jag inte sovit så mycket inatt + att jag drömde mardrömmar hela tiden. inte kul!

Kan iaf bjuda på en riiiiiktigt flummig bild på mig, med mina Avatar 3D-biljetter.

Precis innan datorn knäppte, kommer Rasmus och säger "MEN LE LITE LINNEA!!!!" och tja, ni ser ju vilket big smile jag fick. hahahahhaa..




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: