16 JANUARI

2010-01-16 17:14:55
0 kommentarer
Igår skrev jag ju inlägg vid 20:50-tiden, gissa när jag somnade? tjae, inom en kvart iallafall.
Är. Så. Jävla. Trött.
fortfarande? ja! eh, är inte van att sova ca 4 timmar per natt, haha. vid tolvtiden inatt, vaknade jag av att F ställde en vitlöksbaguette med en sås vid tvn åt mig, så den åt jag, drack lite loka och somnade om.
Det första som jag hör när jag vaknar imorse är Freddie som säger: har du sovit HELA natten!? hmm, ja. jag är konstig, jag vet, men nu har jag iaf sovit ifatt mina timmar jag missat. :)


Idag har jag varit i Hummelsta på fika med Freddie och hans morofar, samt hans fars "sambo", "tjej", whatever. Jag tog ett glas med varm oboy, ett glas kallt vatten och en ägg/korvmacka. frukost ju! sen åkte vi hem, jag hjälpte Freddie's mor med maten, och så har jag bara suttit vid datorn. justnu pratar jag med emelie på msn och lyssnar på musik ♥

livet är bra idag helt enkelt!

L.ERIKSSON




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: