17 JANUARI

2010-01-17 20:25:39
0 kommentarer
Hörni, idag är det bara en månad kvar till jag fyller 18 år!
Hjälp, när fan försvann tiden så fort?! Känns som det var igår jag började tjata om det haha. :) Imorgon tänkte jag försöka, om jag får tid över vill säga, göra en önskelista på medieproduktionen. Jag har blivit en riktig sucker för sådant har jag märkt, nu när jag kan göra egna i InDesign. Men kul är det!

Idag var jag på loppis i Grillby. Det var svinkallt där, jag frös efter en kvart och ville hem. Men fynda, det gjorde jag. Jag hittade två pocketböcker, Innan frosten och Bakom stängda dörrar, som jag köpte. 5 KRONOR STYCK!!!!! Ett riktigt kap för mig som älskar att läsa. Hittade även massa små tavlor, men de hade jag inte råd att köpa (eller ja, jag hade inga pengar alls så F betalade åt mig), och det är ju synd för tavlorna föll mig precis i smaken. Men men, man kan inte få allt här i världen...

Efter vi varit på loppis, så åkte vi och handlade. Åkte hem, och sen dess har vi inte gjort mycket alls. Jag har gjort en design åt en av mina bästa vänner, men sen inte så mycket mer. Nu ska jag iaf ta mitt förtjänta bad och börja läsa på en av böckerna jag köpte idag. Kommer lägga upp vad de handlar om om ett tag.

Puss!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: