19 JANUARI

2010-01-19 07:37:38
0 kommentarer
Förlåt för jag inte skrev något igår! :< men jag orkade verkligen inte, hade sovit fem timmar och kom hem vid sex... jag sussade sött vid sju om jag ska vara ärlig. Men det var skönt faktiskt!

Hursomhelst, drar lite snabbt vad jag gjorde igår;
Skola, skola och skola. hade lektioner som var flummiga (inte så konstigt men ändå), var gnällig mot slutet för jag hade abstinens efter kaffe och var så sjukt trött. var hemma kvart i sex, gosade lite med min söthamster, käkade middag, bestämde att en promenix ska avklaras idag, gick och la mig och somna så fort jag lagt huvudet på kudden. Jättemysigt!

Har även några ritningar som Clara ritade på min mobil igår, men jag har tyvärr inte installerat telefonen på datorn än så kan inte lägga in dom :( men ska fixa det ikväll när jag kommer hem! Nu tänkte jag bre en macka att äta när jag väntar i skolan (ska med bussen som går 7.55 för att vara hos tandläkarn 9.00 uuuuusch), och väcka min lillebror som måste upp till skolan.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: