20 JANUARI

2010-01-20 07:05:00
0 kommentarer
Godmorgon buddies! :>
Uppe med tuppen var jag idag... nästan iaf. Klockan var kvart i sex när jag stod i duschen, trött som tusan och huvuudvärk. Nu mår jag lite bättre, med en halv macka och kaffe i magen!

Verkar som om det är något som går, typ vinterkräksjukan eller så. Känns som vart jag än läser, så är alla sjuka och bor i toaletten. Inte kul, och jag hoppas jag slipper bli sjuk. Jag hatar att vara sjuk, även om det kan vara rätt skönt att vara hemma.

Idag fyller Freddies broder år. 37 år gammal. Shit, han är snart 40 ÅR! Det var min tanke iaf när jag fick veta hur gammal han skulle bli (trodde han var sisådär, 35 år). Så efter skolan ska jag dit med Freddie och hans mor och gratta, mysa med ungarna och antagligen fika. Hoppas på fika iallafall.



Nu blir det att springa till bussen, have a nice day! :)




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: